crèche crèche
Kindercrèche
Voor kinderen van 0 t/m 3 jaar is er elke zondag crèche op Plein 5 (tegenover ingang van de kerk).
Inloop tussen 9.30-9.45 uur. Er kan worden gespeeld, gekleurd en voorgelezen, etc. Hier zijn alle benodigdheden voor aanwezig. We beschikken ook over een box en wipstoel voor de allerkleinsten.
De kinderen krijgen wat te drinken met iets lekkers er bij. Mocht uw kind eigen voeding nodig hebben, dan graag zelf meegeven. Indien van toepassing graag ook verschoningsspullen voor uw kind meegeven. Er is altijd 1 volwassene aanwezig bij uw kind(eren), soms geassisteerd door een tiener. Meestal nemen we de kinderen na de preek mee naar de kerk, gelijk met de kinderen van de kinderkerk. Mocht dit een keer niet kunnen of niet wenselijk zijn, dan blijven de kinderen op Plein 5 en kunt u uw kind na de dienst hier weer ophalen.

Alle kinderen zijn welkom!